返信投稿

  rff*m@gmail.com
  michael kors v盲ska    9/22(火) 04:31:13 No.20150922043113

Det synes a ha vre en utbredt oppfatning at bare elevene trente lenge nok pa en ferdighet, ville forstaelsen komme etter hvert. Det er vanskelig a finne sttte i forskningen for dette synet. (Waldermo, 1999) Journal of Learning Disabilities hadde i 1997 to nummer som var viet lrevansker i matematikk. Ogsa i Norden ser vi na en kende oppmerksomhet rundt dette problemet. (Magne, 1998; Malmer Adler, 1996; Ostad, 1996; Melbye, 1994; Sjvoll, 1998; Lunde, 1997; Johnsen, 2001; Lunde, 2001b; Holm, 2002.) I Norge hadde Spesialpedagogikk et temanummer om matematikkvansker i 2001 (nr. 3), og det frste nordiske forskerseminaret om matematikkvansker ble arrangert i Kristiansand hsten 2001 med 45 deltagere fra alle de nordiske landene. Det andre ble holdt ved Orebro Universitet hsten 2003.

名前
パスワード
コメント
   


| もどる |